Categorie: "Advertorial"

ADV: Blue van VGZ; no-nonsense zorgverzekerd

Nadenken over je zorgverzekering, dat doe je liever niet. Daarom is er nu Blue van VGZ. Deze zorgverzekering is goedkoop, makkelijk, volledig online en iedere dag opzegbaar. Al vanaf € 77 ben je verzekerd, en dat in slechts drie stappen.[meetpixel]

Via de site regel je alles zelf online, van declareren, herhaalrecepten aanvragen en zelfs het opzeggen. Als je dat wilt, tenminste. Maar waarom zou je? Zorgverzekering Blue van VGZ is een no-nonsense zorgverzekering met een lage premie. Kijk zelf maar en bereken je eigen premie op blue.nl.

 

 

Vak P maakt sluikreclame in ‘Oh oh Cherso’

Veel klachten de laatste tijd in de reactievelden hier op fcwente.blog.nl. De blogtekstgeneratoren blijken bij woorden als Oranje, energie en Ajax automatisch links te genereren naar commerciële sites. Uw artistieke (en soms lichtjournalistieke) redactie staat in dezen machteloos (maar strijkt wel enige pecunia op wanneer u op de links klikt). Dat ook Vak P gebruik maakt van sluikse reclamestrategieën blijkt uit bovenstaand screenshot uit ‘Oh oh Cherso’. Ziet u waar?

ADV: Bloggers over de ultieme digitale woning

De afgelopen week waren we op een bloggersborrel, georganiseerd door Cisco in het uiterst hippe Heineken the City in Amsterdam.

We kwamen echter niet alleen voor de gezelligheid en een paar biertjes (alhoewel hier geen tekort aan was). Het doel was met Nederlandse bloggers van gedachten te wisselen over technologie in ons dagelijks leven. Wie woont in een “digitaal paradijs”, waarin alles en iedereen is aangesloten op een draadloos netwerk? En wie bevindt zich dagelijks in een “digitale hel” met overal draden en snoeren en apparaten die niet goed werken?

ADV: Vertel ons hoe jouw digitale huishouden eruit ziet en win!

Vertel ons hoe jouw digitale huishouden eruit ziet en win!
Zoals we al eerder vermeldden, worden de Nederlandse huiskamers steeds
digitaler. Hoe staat het met jouw 'Digital Crib'? Misschien heb je wel
geweldige ideeën over hoe video onderdeel van je dagelijkse leven kan
uitmaken of vind je het allemaal maar onzin.

We zijn erg
benieuwd naar je creatieve invulling/ongezouten mening. Daarom hebben
we een enquête opgesteld, waarin jij, met al jouw wijsheid, een mooie
bijdrage kunt leveren.

We werken hiervoor samen met de Visual Networking experts, Cisco www.cisco.nl/consument.

Ze
hebben een aantal coole prijzen beschikbaar gesteld, die je kunt winnen
door de enquête in te vullen. Je mag dus niet alleen je gerespecteerde
mening ventileren met deze enquête, maar kunt ook nog eens een van de
volgende prijzen winnen:

ADV: Je digitale huis – komt naar Nederland!

We hebben even in de toekomst mogen kijken en dat belooft wat. Die
toekomst is namelijk ingericht volgens Visual Networking. Visual wat?
Visual Networking! Dit betekent eigenlijk niets meer dan de rol die
video speelt in je dagelijkse leven. Met Visual Networking richt je je
leven zo in, dat je altijd en overal in contact bent met de voor jou
belangrijkste mensen, je favoriete programma nooit meer hoeft te missen
en altijd volledig op de hoogte bent van het laatste nieuws.